joi, 2 octombrie 2014

September Wrap Up

Cand m-am apucat sa imi fac lista cu ce am citit luna aceasta am realizat ca am citit destul de mult si sunt foarte mandra de mine.
Hai sa va spun si voua cat de productiva a fost luna aceasta si ce am citit:

                                      1)  Masako, Printesa samurailor de Jocelyne Godard
Am inceput-o in luna august, dar am citit cea mai mare parte din ea in septmbrie, de aceea am incadrat-o in aceasta luna. Recenzia o gasiti aici.


                                              2) Tara cu un singur gras de Adelin Petrisor
O carte foarte interesanta si care mi-a placut la fel de mult ca si prima carte a lui Adelin Petrisor. Sper ca o sa mai scrie altele pentru ca imi plac. Si vi le recomand si voua sa le cititi, daca aveti vreodata ocazia.

3) si 4) Doua carti de Carlos Ruiz Zafon, unul dintre autorii mei preferati: Prizonierul Cerului, si astfel am terminat seria Cimitirul Cartilor Uitate si Luminile din septembrie


                            

                    5) Orasul Oaselor, primul volum din seria Instrumente Mortale de Cassandra Calre.
 Nu inteleg de ce a trecut atata timp pana sa citesc aceasta carte, mai ales ca am vazut filmul si mi s-a parut un subiect interesant.

6) Am citit in sfarsit volum trei din seria Cantec de Gheata si de Foc de George R. R. Martin, Iresul Sabiilor
Omul asta e un geniu. Si carte e la fel.

                                               6) Ce sa fac cu mostenirea? de Kerstin Gier.
   O lectura usoara si amuzanta. Mai multe puteti gasi aici.
Sunt constienta ca luna octombrie nu o sa fie la fel de productiva...incepe facultatea si o sa fiu plecata din tara vreo 10 zile, deci probabil ca o sa citesc mai putin...dar o sa ma straduiesc.:) O zi frumoasa va doresc!

2 comentarii:

  1. Ai facut niste alegeri frumoase, foarte diversificate, dar sunt ideale pentru persoanele care se plictisesc repede de un anumit gen de roman. Ai citit destul de mult in luna septembrie :) spor in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. @rosia_lady Multumesc! Chiar imi place sa citesc cat mai diversificat...nu ma plictisesc niciodata de un gen...si cred ca asta ma ajuta sa citesc atat de mult!:) Sper ca luna asta sa reusesc sa citesc la fel de mult! :D

    RăspundețiȘtergere