sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Cel mai de pret cadou de Nicolas Sparks

"În primăvara lui 1984, liceenii Amanda Collier şi Dawson Cole s-au îndrăgostit. Cu toate că făceau parte din două lumi diferite, dragostea lor părea să sfideze toate regulile din viaţă din micul oraş Oriental, Carolina de Nord. Însă evenimente neprevăzute urmau să dezbine acest cuplu tânăr, trimiţându-i pe fiecare în direcţii diametral opuse.
Acum, după douăzeci şi cinci de ani, Amanda şi Dawson sunt chemaţi înapoi în Oriental ca să ia parte la o înmormântarea lui Tuck Hostetler, mentorul care, odiniară, a adăpostit idila lor adolescentină. Pe măsură ce Amanda şi Dawson îndeplinesc instrucţiunile pe care Tuck le-a lăsat pentru ei, aceştia realizează că nimic din ceea ce ştiau - despre Tuck, despre ei înşişi şi despre visurile lor dragi - nu era aşa cum părea."
Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult cum scrie Nicholas Sparks...nu e cel mai bun autor...dar cartile lui reusesc sa transmită sentimentele pe care autorul le descrie si chiar reuseste sa ma transporte in universul descris in carte. Inca de cand am citit "o plimbare de neuitat" (cartea care sta la baza filmului a walk to remember) am fost cucerita de simplitatea cu care autorul își expune ideile. Cartea aceasta cel mai de preț cadou mi se pare ca e una dintre cele mai bune carti ale lui dintre toate pe care le-am citit. Mi-a plăcut povestea, mi-a plăcut ca a fost scrisă din punctul de vedere a mai multor personaje...asa reusesti sa înțelegi mai bine personajele chiar si pe cele negative. 
Chiar daca nu are finalul asteptat mie mi s-a părut reușită...nu pot sa spun ca nu e  o carte buna doar pentru ca nu sa terminat cum am vrut.
O carte care vorbeste despre viata, iubire, relația dintre părinți si copii, relația de căsnicie si pierderea unei persoane importante. 

Am reușit sa inteleg situația personajelor, am reușit sa ma pun in locul lor si sa simt cu ele...de multe ori asta mi se pare de ajuns la o carte:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu