marți, 2 decembrie 2014

novemberbookchallenge14 part 3

Şi în sfârşit am reuşit să termin şi ultima parte a acestui challenge...scuzaţi întârzierea, dar ieri am fost la Alba Iulia şi nu am reuşit să îl termin la timp pentru postat...sper să vă placă şi poate o să mai fac astfel de challenge-uri pe blog :)

21) most owned author
Încă din liceu am făcut o pasiune pentru  cărţile lui Marc Levy şi de atunci de fiecare dată când apare o carte nouă o cumpăr...am ajuns la numărul de 12...dar sunt şi alţi autori care au potenţialul să îl ajungă din urmă;))

22) book confession
Ok...am un obicei de a îmi cumpăra cărţi pe care vreau să le citesc, dar nu ajung să le citesc pentru că încă îmi place să îmi scot cărţi de la bibliotecă..nu ştiu de ce...îmi place locul acela...o grămadă de cărţi care par că mă aşteaptă pe mine să le descopăr. Mă face să îmi doresc să am şi eu o bibliotecă la fel de mare. Cred că de aceea continui să îmi cumpăr cărţi cu grămada:))

23) curently reading
Momentan citesc Cassandra Clare - Oraşul Îngerilor Căzuţi, volumul 4 din seria Instrumente Mortale ...de-abia am început-o deci nu pot să vă dau prea multe detalii încă.

24) worst ending
Cred că unul dintre cel mai greu de "digerat" final a fost cel al cărţii Harry Potter şi Talismanele Morţii....doar pentru că a fost sfârşitul serii mele preferate şi mi-a fost greu să mă obişnuiesc cu ideea că nu voi mai avea parte de o nouă carte cu personajele mele preferate. Plus că au şi murit multe dintre personajele îndrăgite în bătălia de la final şi am cam plâns...încă o mai fac atunci când recitesc seria:)

25) book that disappointed you
Sincer...probabil cartea If I Stay de Gayle Forman...dar doar pentru că aveam aşteptări foarte mari de la ea...pentru că toată lumea spunea cât de faină îi...nu mă înţelege greşit...mi-a plăcut, dar nu s-a ridicat la nivelul aşteptărilor mele...mai ales la cât de lăudată este.

26) most re read book
Mândrie şi Prejudecată de Jane Austen...în fiecare an de cel puţin 2 ori mă uit la filmul din 2005 şi miniseria din 1995 şi dupaia recitesc cartea...e ca un ritual :)

27) november book haul
Luna aceasta am prins nişte reduceri faine şi am cam cumpărat cărţi...aş mai vreau să comand câteva, dar nu îmi permite bugetul momentan...sper totuşi că până la Crăciun o să îmi cumpăr şi ultimele cărţi pe care le mai vreau anul acesta...deşi nu cred că o să ajung vreodată să îmi cumpăr toate cărţile pe care le vreau:)) o să am şi un articol cu cărţile pe care le-am cumpărat cât mai curând...mai aştept un colet şi dupaia o să o postez :D

28) favourite first sentence
"Este un adevăr universal recunoscut că un burlac, posesor al unei averi frumoase, are nevoie de o nevastă." Jane Austen - Mândrie şi Prejudecată

29) november wrap up
Urmează articolul pe blog...acuma lucrez la el :)

30) december tbr
 
Piper Kerman - Portocaliul este noul negru
Marc Levy - Strania călătorie a domnului Daldry
Nick Hornby - Adio, dar mai stau puţin
Rachel Chon & David Levithan - Playlist pentru Nick şi Norah
Nicolas Barreau - Ingredientele iubirii
David Levithan - Zi de zi
Jamie McGuire - Fericirea începe azi
Cassandra Clare - Oraşul Îngerilor Căzuţi, Instrumente Mortale volumul 4
Lista aceasta se va schimba pentru că vreau să mai citesc şi Captiv în Labirint de James Dashner, Darul lui Jonas de Lois Lowry şi cărţi care au legătură cu Crăciunul, ca să intru în spiritul sărbătorilor :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu