marți, 2 decembrie 2014

#novemberbookchallenge14 part 2

Am reuşit să termin cumva şi partea a doua a acestui challenge...iar aici aveţi răspunsurile...enjoy! :D

11) couple on the cover
Îmi place coperta cărţii, îmi place că există un soundtrack pentru această carte şi e unul chiar foarte fain de Griffin Peterson...deşi nu am citit-o încă, e pe lista de cărţi de citit cât mai curând :D

12) book with worst death
              
Nu o să dau detalii despre ce morţi este vorba pentru că nu vreau să stric finalul cărţilor pentru nimeni. Doar atâta vreau să spun, George R R Martin are un talent de a omorî personajele mele preferate, s-a întâmplat şi în celelalte volume...dar în cartea aceasta a reuşit cumva să echilibreze balanţa, deoarece a omorât şi din rândul personajelor negative, deci am reuşit spre sfârşit să nu mai fiu atât de tristă :D Dacă aţi citit seria Cântec de Gheaţă şi  Foc mă înţelegeţi.


13) Red books

14) Favourite male character

Uuuu....ce greu îmi e să mă decid...am atâtea personaje preferate:))
Jace din Instrumente Mortale, dar cred că această dragoste a început abia după ce am văzut filmul, pentru că din nu ştiu ce motiv îmi place foarte mult actorul:))
Tyrion din Cântec de Gheaţă şi Foc
Gus din Sub aceeaşi stea
Şi aş putea să mai continui: Adam din Dacă aş rămâne de Gayle Foreman; Four din Divergent, Sherlock Holmes pentru că e Sherlock etc.

15) underrated book/series
Cred că seria Cimitirul Cărţilor Uitate de Carlos Ruiz Zafon nu e suficient de apreciată. De fapt, acest lucru e valabil pentru toate cărţile lui Zafon. Serios, este un autor foarte bun şi are nişte cărţi extraordinare...vorba unei prietene, e genial Zafon:-) 

16) ugliest cover
Deşi mi-a plăcut şi cartea şi filmul...este ceva la coperta asta care nu îmi place...zici că plutesc şi cumva lucrul acesta nu îmi dă un sentiment plăcut...puteau să pună un peisaj sau ceva...părerea mea:-)  nu e cea mai urâtă copertă, dar când mă uit la ea ceva parca nu se potriveste;))

17) favourite part of your bookshelf

îmi place că e colorată...toate sunt cărţi cumpărate de mine şi sunt mândră de acest lucru:D...şi în plus conţine cărţile mele preferate...momentan e înghesuială, dar asta e doar până o să am noile rafturi:D

18) book and a pet
Pentru că nu am un animal de companie şi pentru că e iarna mi-am pozat omul de zăpadă;)) e cel mai apropiat lucru pe care îl am de un animal de companie momentan....nu-i aşa că e drăguţ? Şi mai şi luminează...îmi face noaptile mai frumoase:D

19) autor starting with m
Aici l-am pozat pe unul din autorii mei preferaţi: Guillaume Musso...pentru că are coperţi foarte fotogenice;))

20) book to movie adaptation you hated
Eragon...nici nu e de mirare că nu s-a mai făcut continuarea;)) şi chestia e că povestea e chiar interesantă, cel puţin prima carte, deoarece e singura care am citit-o până acuma din aceasta serie:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu