vineri, 28 noiembrie 2014

#novemberbookchallenge14 part 1

Deci am găsit acest challenge pe instagram şi m-am decis să îl fac şi eu pe blog, puţin adaptat dacă e nevoie. Aşa îmi încerc talentul la făcut poze;)) Deci să vedem cât de creativă sunt! Plus că e o bună modalitate să vedeţi ce îmi place sau ce nu în materie de citit. Că sunt la început de blogging şi nu ştiţi prea multe despre mine :D Iniţial am vrut să postez tot la 5 zile, dar am avut probleme cu aparatul foto şi nu am reuşit să fac poze, aşa că o să încerc să recuperez acuma pe ultima sută de metrii :)

1) november TBR
Pentru că luna trecută am citit foarte puţin, am decis ca luna aceasta să citesc mai mult. Pentru că vine sfârşitul anului şi vreau să am mai puţine cărţi necitite în bibliotecă şi astfel să am motive să îmi cumpăr cărţi noi :D Astfel că pentru luna aceasta am ales să citesc:
Micuţa englezoaică  - Catherine Sanderson
 Bibliotecara - Gudule
Călătorie fără bagaje - Max Lucado
O zi din şapte - Lauren Oliver
Geopolitica Matrioşkăi: Rusia postsovietică în noua ordine mondială - Adrian Cioroianu
Instrumente Mortale vol. 2: Oraşul de cenuşă - Cassandra Clare
Instrumente Mortale vol. 3: Oraşul de Sticlă - Cassandra Clare
Hollow City, Miss Peregrim vol 2 - Ransom Riggs
Where she went (If I Stay #2) - Gayle Forman


2) favourite romance
Pentru că acesta e genul meu preferat de cărţi nu mă pot abţine şi o să aleg mai multe cărţi. E blogul meu deci pot să schimb regulile puţin, nu?:D Am ales atât romane clasice, cât şi contemporane...şi să nu cumva să vă gândiţi că doar acestea sunt preferatele mele, sunt mult mai multe şi nu le pot trece aici pe toate, din păcate. In no particular order: 
Nicholas Sparks - Refugiul
Jane Austen - Emma
Florence L. Barclay - Mătăniile
John Green - Sub aceeaşi stea
Marc Levy - În altă viaţă
Jane Austen - Mândrie şi prejudecată
Nu o să mă apuc să vă spun ceva despre fiecare carte în parte, pentru că nu să mai termin articolul.

3) Book with face
Practic trebuie să pozez o carte cu o faţă pe ea...dintre toate cărţile pe care le am, această copertă mi-a plăcut cel mai mult. Nu ştiu de ce. Probabil pentru că mi-a plăcut şi cartea foarte mult. V-o recomand!;)
 4) Favorite paranormal series
Pfff...aici e mai greu pentru mine, deoarece nu am citit ceva din acest gen care să mă impresioneze în ultima vreme. Dar dacă stau să mă gândesc la toate cărţile pe care le-am citit cred că seria Harry Potter câştigă. Pentru că sunt cărţile copilăriei mele şi sunt cărţi pe care le recitesc cu drag de fiecare dată:)
5) cover buy book/books

Nu obişnuiesc să cumpăr cărţi doar pentru coperţile lor, dar trebuie să recunosc...dacă dau peste o carte cu copertă atractivă automat o iau ca să văd despre ce e vorba...şi dacă se întâmplă să aibă o descriere interesantă de obicei ajung să o cumpăr;)) cam aşa am ajuns să am şi aceste cărţi în bibliotecă. Încă nu le-am citit pe toate, dar sper să nu mă dezamăgească. Aaa da, şi abia după ce am făcut poza am realizat că trei dintre ele au turnul Eiffel pe copertă, oare asta spune ceva despre mine?;))
6) book starting with f
Acestea sunt singurele cărţi care încep cu litera f la mine în bibliotecă. Oare am cărţi care încep cu fiecare literă din alfabet? Trebuie să verific asta când am ocazia :))
7) hardcover (copertă cartonată) or paperback (copertă broşată)
Nu ştiu ce să zic...calitativ cele cu copertă cartonată sunt mai bune, ţin mai mult timp. Dar cele broşate sunt mai utile...mai uşor de cărat după tine. Dacă îţi place să ai tot timpul o carte la tine să citeşti...cum mie îmi place să am :) 
8) book and perfume
Acesta este un parfum de la Yves Rocher, Moment de Bonheur...nu e parfumul meu preferat, dar e parfumul pe care l-am folosit în ultima vreme cel mai des.



9) reading outside
Mie îmi place să citesc în natură. De multe ori, dacă nu e prea aglomerat în autobus, mă pun să citesc...sau când îi fain afară ies în curte să citesc...şi să stau la soare :)

10) book you hated
Mă tot gândesc dacă există o astfel de carte...care să o urăsc. V-am mai spus că sunt optimistă şi caut mereu partea bună a lucrurilor, chiar şi la cărţile care nu îmi plac. Totuşi una dintre cele mai recente cărţi pe care le-am citit şi nu mi-a plăcut e "Despre frumuseţe" de Zadie Smith.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu