joi, 6 noiembrie 2014

October Wrap-up :)


Goodbye October!...şi imediat putem să ne luăm rămas bun şi de la tomană...deşi nu vreau asta. E anotimpul meu preferat...frunze colorate, vreme numai bună de plimbare şi citit!:D
Luna aceasta a fost una destul de frumoasă pentru mine...am avut ocazia să fac multe lucruri pe care în mod normal nu le-aş face şi să descopăr lucruri interesante despre mine...singurul lucru pe care îl regret e că nu am citit prea mult. Deşi am început bine luna...spre sfârşit se pare că nu am mai avut chef de citit:)) şi din câte am observat nici de scris pe blog. Deşi aş avea scuze -  că am fost ocupată, că am fost plecată, că nu îmi merge laptopul bine şi de cele mai multe ori doar mă enervez când încerc să scriu un articol etc - trebuie să recunosc...nu sunt suficient de bune şi de cele mai multe ori lipsa de chef m-a făcut să nu scriu nimic...dar e timpul să schimb asta. Aşa că o să vă spun despre ce am reuşit să citesc luna acesta.
So...am citit doar 4 cărţi...iar acuma mă chinui să mă conving să o citesc pe a 5-a.


                                             1) Culoarea Sentimentelor de Kathryn Stockett
O carte extraordinară....care a devenit una dintre preferatele mele. Am tot vrut să o citesc încă de când am văzut filmul făcut după ea, "The Help". Mi s-a părut o poveste interesantă: povestea unor slujnice de culoare şi curajul lor de a scrie o carte despre stăpânelor lor, într-o perioadă când sclavia şi rasismul încă exista. I-am dat 5/5 pe Goodreads, chiar mi-a plăcut. Recenzia o găsiţi aici.

                                                       2) Despre frumuseţe de Zadie Smith
Această carte trebuie să recunosc că nu ma prea încântat. Am citit-o până la capăt, dar nu mi-a prea plăcut...nici povestea nici personajele, nu ştiu de ce...ştiu doar că deşi am vrut să o citesc de mult timp m-a cam dezamăgit şi deşi am încercat să îi dau o şansă nu a reuşit să ma facă să o îndrăgesc. Totuşi am fost darnică şi i-am dat 3/5 pe Goodreads.

                                          3) Is everyone hanging without me? de Mandy Kaling
Cartea aceasta este un fel de autobiografie a actriţei Mindy Kaling...mie îmi place de ea şi de umorul ei.  Îmi place şi stilul în care este scrisă cartea, nu ca o istorie a vieţii ei, ci poveşti din viaţa ei, care nu au neaparat o ordine cronologică...o lectură amuzantă cu care m-am delectat în timp ce am călătorit luna aceasta. A primit 4/5 pe Goodreads, dar doar pentru că nu dau eu foarte uşor 5 :))


4) Academia Vampirilor de Richelle Mead 
Deşi este o carte cu vampiri...şi trebuie să recunosc că am trecut peste perioada când îmi plăceau aceste cărţi...totuşi mi-a plăcut povestea şi cred că o să citesc toată seria. Este puţin diferită de alte cărţi cu vampiri, aici nu sclipeşte nimeni :)) A primit 3/5 pe Goodreads.


P.S: M-am gândit luna aceasta să încerc ceva nou...aşa ca să mă motiveze să scriu articole pe blog şi poate chiar să şi citesc. Am văzut pe instagram #novemberbookchallenge14, şi pentru că nu postez eu foarte mult pe instagram am zis să postez pe blog tot la cinci zile...Cum vi se pare?  E o idee bună?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu