miercuri, 6 august 2014

August Read-a-Thon, part I

Bună tuturor! :) La mine aici plouă şi în timp ce îmi căutam ceva muzică să ascult mi-am descoperit o nouă "calitate": I'm a pluviophile! (n. a lover of rain; someone who finds joy and peace of mind during rainy days) :D
şi pentru că s-a mai răcorit, am zis că e timpul să vă spun despre cum merge treaba cu acest Read-a-Thon.
Am reuşit să citesc deja două cărţi şi am citit şi vreo 20 de pagini din a 3-a carte în trei zile...deci sunt pe drumul cel bun, zic eu:)
În prima zi am citit Starter for 10 de David Nicholls şi chiar mi-a plăcut...mai mult decât m-aş fi aşteptat, mai ales că am citit pe net păreri la unele persoane că nu ar fi o carte aşa de bună. Ce pot să spun...eu am o pasiune pentru umorul englez şi chiar dacă nu am înţeles toate glumele din carte, tot au fost unele amuzante.



În următoarele zile am citit Soţia din Paris de Paula Mclain şi mi-a plăcut şi această carte. Este prezentată povestea de dragoste dintre Ernest Hemingway şi prima lui soţie, Hadley Richardson, care se derulează în Parisul anilor '20, iar din când în când mai apar şi alte personaje din literatura universală, gen James Joyce, Scot Fitzgerald, Ezra Pound etc.
Acuma am început să citesc Băiatul cu pijamale în dungi. Am citit doar 20 de pagini aşa că nu mi-am format încă o părere despre carte. Am văzut filmul mai demult şi mi-a plăcut foarte mult, deci sper că o să îmi placă şi cartea. 
Cam atât am reuşit eu să citesc până acuma. Deşi iniţial nu credeam că o să reuşesc să termin acest maraton, acuma parcă sunt puţin mai optimistă. 
P.S.: Intenţionez să fac recenzii la carţile pe care le citesc în acest maraton. Aşa că, dacă sunteţi interesaţi să aflaţi mai multe despre aceste ele urmăriţi-mă în continuare! O zi bună vă doresc!

Un comentariu: