luni, 11 august 2014

August Read-a-Thon Part II

Bună! S-a terminat August Read-a-Thon şi e timpul să vă spun ce am făcut. Din păcate nu am reuşit să îl termin complet. Adică nu am reuşit să termin ultima carte pe care o mai aveam de citit. Spre sfârşitul săptămânii au avut loc mai multe evenimente care m-au ţinut ocupată şi nu am avut atâta timp pentru citit cât aş fi vrut. Dar asta este...Să vă povestesc totuşi puţin despre cărţile pe care le-am citit.
La ultima postare am spus că am început să citesc cartea Băiatul cu pijamale în dungi de John Boyne. Este o carte care mi-a plăcut foarte mult. Subiectul este holocaustul, iar cartea este scrisă din perspectiva copilului unui ofiţer german. Mi s-a părut interesant cum a văzut un copil acele orori care s-au întâmplat şi cum a înţeles el lucrurile. Dacă vă pasionează subiectul puteţi să o citiţi.


Apoi am citit Miss Peregrim Home for peculiar childrens  de Ransom Riggs. Şi această carte mi-a plăcut foarte mult. Am citit-o în fiecare moment liber care l-am prins şi într-o zi am reuşit să o termin. Mi-au plăcut şi pozele ciudate care erau în carte, dar şi subiectul, care m-a făcut să retrăiesc puţin copilăria.:) Şi am aflat că există şi continuare la această carte aşa că abia aştept să îmi pun mâinile pe ea să o citesc;))

Sâmbătă am citit Scrisoare de dragoste de Mihail Drumeş şi chiar am fost surprinsă de cât de mult mi-a plăcut. De obicei nu citesc cărţi româneşti. Nu îmi place cât sunt de triste. Eu am găsit foarte puţine care să aibă final fericit sau să emane un sentiment de fericire şi optimism când le citeşti. Nici această carte nu a făcut acest lucru, dar povestea mi-a plăcut şi m-a prins. Oricum, dacă ştiţi o carte scrisă de un autor român, care să aibă un final fericit vă rog să îmi recomandaţi. Eu sunt dispusă să încerc să îmi placă şi cărţile româneşti.:D

Şi duminică, am început să citesc Micuţa Englezoaică de Catherine Sanders, dar pentru că am fost la o nuntă nu am reuşit să citesc foarte mult. Doar 100 de pagini. Totuşi cred că o să îmi placă şi această carte. Şi chiar dacă spre sfârşit o să îmi schimb părerea, măcar o să învăţ câteva expresii noi în franceză.;))
Şi uite asta a fost performanţa mea la acest maraton. Vreau să îi mulţumesc lui Pufuleţ pentru că mi-a oferit ocazia să particip la el. Pentru mine a fost o experienţă inedită şi chiar mi-a plăcut. Cred că mi-am redescoperit pasiunea pentru citit cu această ocazie, şi dacă vreodată o să daţi peste un maraton de citit vă sugerez să participaţi!
Si pentru ca nu am reusit sa termin de citit toate cartile pe care mi le-am propus deci am rearanjat putin cartile, doar ca sa para ca am terminat;))
O carte despre care nu ştiu mai nimicDavid Nicholls - Starter for 10
o carte cu  poze si  o carte cu negru pe copertă: Miss peregrine's home for peculiar children - Ransom Riggs
o carte de peste 300 de pagini: Soţia din Paris - Paula McLain
un român clasic: Scrisoare de dragoste - Mihail Drumeş
o carte cu un ochi pe copertă Baiatul cu pijamale in dungi de John Boyne
Totusi eu zic ca 5 din 6 e foarte bine, nu sunteti de acord?

Un comentariu: