marți, 5 august 2014

Particip la August Read-a-Thon! :D


Bună...am decis să particip la August Read-a-Thon, un maraton creat de In Love With Books. Puteţi găsi mai multe despre ce este vorba aici. Cărţile pe care eu mi le-am ales sunt urmatoarele:

O carte despre care nu ştiu mai nimicDavid Nicholls - Starter for 10

Despre această carte nu stiu nimic. Am găsit-o la bibliotecă şi fiindcă era in engleză, iar autorul este cel care a scris "O zi", o carte care mi-a plăcut, am zis că trebuie să încerc. 

Citeşte o carte cu  poze: Miss peregrine's home for peculiar children - Ransom Riggs
Am urmărit sugestia lui pufuleţ, pentru că nu am avut timp să caut alta şi am văzut că o am în format electronic.

Citeşte o carte cu negru pe copertă: Micuţa Englezoaică - Chaterine Sanderson

Nu e chiar complet neagră, dar e ocarte care am tot vrut să o citesc şi acuma am ocazia.:)
Citeşte o carte de peste 300 de pagini: Soţia din Paris - Paula McLain
Pentru că o să merg curând în Paris şi pentru că cine nu vrea să citească despre viaţa unui autor celebru? (cartea prerzintă povestea de dragoste dintre Ernest Hemingway şi Hadley Richardson)

Citeşte un român clasic: Scrisoare de dragoste - Mihail Drumeş
Asta pentru că vreau să particip şi la citeşte româneşte organizat de Sayuki

Pentru Citeşte o carte cu un ochi pe copertă am ales Baiatul cu pijamale in dungi de John Boyne
Sper să reuşesc să le citesc pe toate! :) 
O să vă spun pe parcurs despre cum evoluează lucrurile, deci ţineţi aproape! :))

3 comentarii:

  1. Buna!
    Ti-ai ales niste carti foarte interesante si de abia astept sa ne spui ce parere ai despre ele. Si eu particip la acest Read-a-Thon, este intr-adevar foarte provocator, asa ca iti urez mult succes !

    Imi place blogul tau si-l voi urmarii in continuare!
    Zi faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Pufulet Multumesc si succes si tie!;)

    @Madeline Ma bucur ca iti place blogul meu.:) O sa revin cu detalii despre Read-a-Thon cat mai curand, promit!:)

    RăspundețiȘtergere